الجمعة، ٢٣ مارس ٢٠٠٧

موضوع كان لازم يتكتب من اول يوم


طبعا بعد الشغل اللي بدأت أكتبه في المدونة كان لازم ييجي عليا اليوم اللي اعرف بنفسي اكتر

قررت اني اعمل موضوع اعرف فيه على نفسي علشان اللي مش عارفني اوي

انا اسمي كريم احممد عبد القادر

الاسم الصحفي كريم عبد القادر 22 سنة من المنصورة ودراستي في القاهرة

الصحافة بالنسبة لي هواية وحلم

حلم اني نفسي بجد مواضيعي توصل والناس كلها تقراها علشان يتم تقييمي

اهلي في الامارات وانا بسافر لهم في الاجازات الدراسية


وادي صورتي وانا عندي 22 سنة
يعني السنة دي وانا في الامارات
انا انسان عادي زي اي حد منكم ببحث عن الرومانسية في زمن اصبحت المادة هي صاحبة اليد العليا والكلمة
اتمنى طبعا اني الاقيها وان شاء الله الاقيها

هناك ٦ تعليقات:

david santos يقول...

Helo!
Thank,s for you work and have a good weekend

shabfa2re يقول...

تعريف جميل يا حومبى ربنا يوفقك
هو مين اللى كتب كومنت فوقى ده
هو حضرتك خالد الغول بتاع ال
art?

nohamy يقول...

مبروك يا كريم ع مدونة الجديدة

شيماء الجيزى يقول...

كريم ...تعريفك بنفسك جميل
عاوزاك تتفاعل اكتر مع المدونين
انت بجد قلم جميل انا بحب القلم ده
وبحب اكتر قلمك الشعرى
متحرمناش من اشعارك
:d
تحياتى

كريم عبد القادر يقول...

thx david 4 ur comment
have anice time

محمد بجد سعيد جدا بتشريفك لمدونتي

تهامي الله يبارك فيك يارب واتمنى انها تنال اعجابك

شيماء
سعيد جدا بردك
وان شاء الله قريبا هتفاعل مع المدونين اكثر
وانتظري قريبا الجديد من الأشعار

غير معرف يقول...

ممكن اعرف الصورة دي بتاعتك ولا بتاعت مين بالظبط